حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروپوزال رشته کامپیوتر بهبود جایابی ماشین های مجازی از نظر اتلاف منابع و توان مصرفی در محیط رایانش ابری

اختصاصی از حامی فایل پروپوزال رشته کامپیوتر بهبود جایابی ماشین های مجازی از نظر اتلاف منابع و توان مصرفی در محیط رایانش ابری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروپوزال رشته کامپیوتر بهبود جایابی ماشین های مجازی از نظر اتلاف منابع و توان مصرفی در محیط رایانش ابری


پروپوزال رشته کامپیوتر بهبود جایابی ماشین های مجازی از نظر اتلاف منابع و توان مصرفی در محیط رایانش ابری

 

 

 

 

 

 

 

 

شامل 21 صفحه فایل word

  عنوان کامل:

بهبود جایابی ماشین های مجازی از نظر اتلاف منابع و توان مصرفی در محیط رایانش ابری با استفاده از الگوریتم های تکاملی

رایانش ابری، یک مدل برای دسترسی مناسب، همه جا و برحسب تقاضا به شبکه[1] برای به اشتراک گذاری منابع مجازی قابل پیکربندی است که می تواند به سرعت مقرر شود. این مدل، امکاناتی را برای کاربران به منظور مقیاس گذاری برنامه ها، پلتفرم و زیرساخت سخت افزاری بطور پویا فراهم می کند[3-1].  در سال های اخیر، محاسبات ابری به یک الگوی محاسباتی محبوب برای میزبانی و ارائه خدمات تحت اینترنت تبدیل شده است. سه نوع اصلی از محاسبات ابری وجود دارد: زیر ساخت به عنوان یک سرویس[2]، پلتفرم به عنوان یک سرویس[3] و نرم افزار به عنوان یک سرویس[4]. برقرار نمودن و توسعه پلتفرم های رایانش ابری دارای فواید زیادی از جمله کیفیت سرویس و قابلیت اطمینان است [3].  ابر برای مصرف کننده نامحدود به نظر می رسد و مصرف کننده می تواند توان مصرفی کم یا زیادی را به همان اندازه که نیاز دارد، خریداری نماید. برای ارائه دهنده ابر، افزایش سود بوسیله به حداقل رساندن هزینه عملیاتی مطرح است. 

ظهور محاسبات ابری تأثیر زیادی بر صنعت فناوری اطلاعات (IT) در طول چند سال گذشته گذاشته است. بطوریکه شرکت های آمازون، گوگل، مایکروسافت و اوراکل شروع به ایجاد مراکز جدید داده برای میزبانی کاربردهای محاسبات ابری در سراسر جهان به منظور مدیریت خرابی سیستم و قابلیت اطمینان نموده اند. تکنولوژی های متعددی  وجود دارند که امکان رایانش ابری را فراهم می سازند. مجازی سازی، یکی از مهم ترین  تکنولوژی ها در این زمینه است. مجازی سازی، یک رویکرد امیدبخش را فراهم می کند که از طریق آن منابع سخت افزاری بر روی یک یا چندین ماشین می تواند تقسیم شود. مجازی سازی، امکان به اشتراک گذاری پویای منابع فیزیکی در محیط های محاسبات ابری و اجرای برنامه های کاربردی متعدد را در پلتفرم های متفاوتی با نام ماشین مجازی[5]، که از نظر اجرایی مجزا هستند، در یک سرور فیزیکی فراهم می سازد. یک ارائه دهنده ی ابر چنانچه به بهره وری مناسب انرژی و استفاده بهینه از منابع نائل شود می تواند از کیفیت سرویس ارائه شده به کاربر اطمینان حاصل کند. [4].

جایابی ماشین مجازی، فرآیند نگاشت ماشین های مجازی به ماشین های فیزیکی است. از آنجا که مجازی سازی در محاسبات ابری  دارای اهمیت بسزائی است، اخیرا موضوع جایابی ماشین مجازی  مورد توجه واقع شده  و به رویکرد مهمی برای بهبود کارائی توان و مصرف منابع در زیرساخت های ابری تبدیل شده است[4]. کارهای تحقیقاتی متعدد سالیان اخیر، موید اهمیت جایابی ماشین های مجازی می باشند [5]. مشکلاتی که در این خصوص وجود دارند به شرح زیر می باشند:

    از نظر ارائه دهنده خدمات ابری، مسئله اصلی به حداکثر رساندن سود با کاهش هزینه های عملیاتی است. در این راستا، مدیریت توان و انرژی در مراکز داده به این دلیل که بر هزینه های عملیاتی چیره می شود، در حال تبدیل به یک موضوع بسیار مهم است. علاوه براین، مصرف برق در سیستم های کامپیوتری با مقیاس بزرگ مانند ابرها، بسیاری از مسائل جدی دیگر شامل پایایی[6] و قابلیت اطمینان سیستم را افزایش می دهد. از طرفی، با روند رشد مراکز داده مدرن، مسئله جایابی ماشین های مجازی تبدیل به چالشی اساسی شده است. اینکه کدام ماشین مجازی برای اجرا روی یک میزبان[7] در نظر گرفته شوند، درکاهش هزینه عملیاتی، مصرف انرژی و نرخ بهره برداری آن ماشین فیزیکی نقش کلیدی دارد. [4]

امروزه بسیاری از شرکت ها و شرکت کننده ها مانند آمازون به سمت تعویض مرکز داده های خود برای رسیدن به مراکز داده ی سبز هستند. به طور مثال تلاش می کنند تا تعداد سرورهای فعال در حال اجرا را به حداقل برسانند. این امر مستلزم راه حل مناسبی مانند مجازی سازی است تا به عنوان ستون فقرات تکنولوژی محاسبات ابری عمل کند. مجازی سازی قادر است سخت افزار کامپیوتر را با بخش بندی منابع محاسباتی به اشتراک گذاری کند.


[1] Ubiquitous, Convenient, On-demand network access

[2] Infrastructure as a service (IaaS)

[3] Platform as a service (PaaS)

[4] Software as a service (SaaS)

[5] Virtual machine (VM)

[6] Redundancy

[7] Host

 

فهرست مطالب:

بیان مسأ له

هدف اصلی  تحقیق:

سابقه تحقیق

برنامه ریزی خطی

الگوریتم های تکاملی

برنامه نویسی محدودیت

روش Bin Packing

دیگر روش های مربوطه

جمع بندی کارهای انجام شده

برنامه نویسی محدودیت:

روش Bin Packing

برنامه نویسی صحیح اتفاقی

برنامه ریزی خطی

الگوریتم ژنتیک

روش کار

روش تحقیق

روش و ابزار گردآوری اطلاعات

کاربردهای متصور عبارتند از

استفاده کنندگان

هزینه مواد و وسایل مصرفی

فهرست منابع ومآخذ (فارسی وغیر فارسی )

جنبه نوآوری و جدید بودن


دانلود با لینک مستقیم


پروپوزال رشته کامپیوتر بهبود جایابی ماشین های مجازی از نظر اتلاف منابع و توان مصرفی در محیط رایانش ابری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد