حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت پیش درآمدی بر جنگ نرم

اختصاصی از حامی فایل پاورپوینت پیش درآمدی بر جنگ نرم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 70 صفحه

پیش درآمدی بر جنگ نرم.
(مفهوم شناسی ، کارکردها و روشها) بخش اول : کـلیـات تعریف جنگ نرم در جنگ روانی و آنچه که امروز به او جنگ نرم گفته می‌شود در دنیا ، دشمن به سراغ سنگر‌های معنوی می‌آید که آنها را منهدم کند .
به سراغ ایمان‌ها ، معرفت‌ها ، عزم‌ها ، پایه‌ها و ارکان اساسی یک نظام و یک کشور ،‌دشمن به سراغ این‌ها می‌آید که این‌ها را منهدم بکند و نقاط قوت را در تبلیغات خود به نقاط ضعف تبدیل کند ، فرصت‌های یک نظام را به تهدید تبدیل کند.
هستی شناسی جنگ نرم وقتی انسان ، تجهیز ، صف آرایی ، دهانهای با حقد و غضب گشوده شده و دندان‌های با غیظ فشرده شده علیه انقلاب ، امام خمینی و آرمانهای نظام اسلامی را می‌بیند وجود این جنگ نرم را باور می‌کند ، هرچند ممکن است عده‌ای این‌ها را نبینند.
ماهیت جنگ نرم یکی از مسئولان طراز اول کشور رژیم صهیونیستی غاصب اسرائیل ، در سال گذشته توصیه‌ای به آمریکایی‌ها کرد .
این توصیه کاملاً در مطبوعات خارجی و اینترنت منعکس شد و امر پنهانی و مخفیانه ای نیست .
توصیه وی به آمریکایی‌ها این بود که بیهوده وقت خود را با عراق و کره شمالی و کشورهایی از این قبیل تلف نکنید .
مسئله اصلی شما ایران است .
اگر خاورمیانه را می‌خواهید وقتتان را مصروف عراق نکنید ، سراغ ایران بروید ، کانون و سرچشمه آنجاست ، اما ایران مثل عراق و کره شمالی و افغانستان نیست که بتوان با حمله نظامی آن را تسخیر کرد.
نظام و حکومت اسلامی به مردم متکی است ، مردم آن را حفظ کرده اند .
باید کاری کنید که مردم آنه را رها کنند .
راهش این است که مردم را با ترویج فرهنگ و ادبیات غربی و فرهنگ و تربیت آمریکایی ، به واگرایی نسبت به دین و فرهنگ و سنت و تاریخشان سوق داد .
وقتی مردم این تعلقات را رها کردند ، بعد از گذشت چند سال ، بدون این که سرمایه ای صرف کنید ، با یک حمله و تحرک احیاناً نظامی مختصر ، می‌توانید این مانع بزرگ ، یعنی نظام اسلامی را از سراه بردارید.
فتنه در نهج البلاغه : خبردادن امام علی (علیه السلام) از فتنه های آینده : سپس فتنه ای سر برآورد که سخت لرزاننده ، در هم کوبنده و نابود کننده است ، و قلبهایی پس از استواری می‌لغزد ، و مردانی پس از درستی و سلامت ، گمراه می‌گردند و افکار و اندیشه ها به هنگام هجوم این فتنه ها پراکنده و عقاید پس از آشکار شدنشان به شک و تردید دچار می‌گردد ، آن کس که به مقابله با فتنه ها برخیزد کمرش را می‌شکند ، و کسی که در فرو نشاندن آن تلاش می‌کند ، او را در هم می‌کوبد ، در این میان فتنه جویان چونان گور خران ، یکدیگر را گاز می‌گیرند، و رشته های سعادت و آیین محکم شده شان لرزان می‌گردد ، و حقیقت امر پنهان می ماند ، حکمت و دانش کاهش می‌یابد ، ستمگران به سخن می آیند ، و بیابان نشینها را در هم می کوبند ، و با سینه مرکبهای ستم ، آنها را خرد می‌نمایند ، تکروان در غبار آن فتنه ها نابود گردند ، و سواران با قدرت در آن به هلاکت می‌رسند ، فتنه ها با تلخی خواسته ها وارد می شود و خونهای تازه را می‌دوشد ، نشانه های دین را خراب و یقین را از بین می‌برد ، فتنه هایی که افراد زیرک از آن بگریزند و افراد پلید در تدبیر آن بکوشند ، آن فتنه‌ها پر رعد و برق و پر زحمت است .
در آن پیوندهای خویشاوندی قطع می‌گردد و از

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت پیش درآمدی بر جنگ نرم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد