حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت جامعه شناسی سازمانها

اختصاصی از حامی فایل پاورپوینت جامعه شناسی سازمانها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 277 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم نام درس : جامعه شناسی سازمانها منبع : جامعه شناسی سازمانها تالیف : منوچهر صبوری انتشارات : نشر شب تاب تعداد واحد : 3 واحد تهیه کننده : پروانه دانش عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور جایگاه درس : جامعه شناسی سازمانها از دروس تخصصی رشته علوم اجتماعی است و به ارزش یک واحد عملی و دو واحد نظری ارائه می شود . برای یک واحد عملی درس ، معمولا یک کار یا یک گزارش تحقیقی از دانشجو خواسته می شود .
هدف کلی این درس : مطالعه سازمانها از دیدگاه جامعه شناسی هدف کلی و عمومی این درس است .دانشجو در این درس با نکات زیر آشنا می شود : دلایل مطالعه سازمانها ادامه اهداف: نظرات جامعه شناسان کلاسیک در رابطه با سازمانها شرایط شکل گیری سازمانهای رسمی انواع نظریه های سازمان طبقه بندی نظریات سازمان انواع سازمان اهداف سازمان ادامه اهداف : رویکرد سیستمها در سازمان قدرت و کنترل در سازمان رابطه سازمان و محیط اجتماعی مباحث کتاب به شرح زیر است : فصل اول : چرا سازمانها را مطالعه می کنیم . فصل دوم : جامعه شناسی کلاسیک و سازمانها فصل سوم : ظهور سازمان عقلانی فصل چهارم : نظریه های سازمان فصل پنجم : انواع سازمانها فصل ششم : هدف های سازمان فصل هفتم : رویکردها و سازمانها فصل هشتم : قدرت و کنترل در سازمانها فصل نهم : سازمان و محیط اجتماعی فصل اول : چرا سازمانها را مطالعه می کنیم هدف کلی : آشنایی با دلایل مهم مطالعه سازمانها و سطوح مطالعه سازمانها نکته مورد توجه جامعه شناسان در سازمانها : جامعه شناسان معمولا ساخت و کارکرد نظام های اجتماعی را در چهارچوب زمینه های سازمانی گوناگون مطالعه می کنند . هدف اصلی پژوهش جامعه شناختی : مطالعه کنش مقابل اجتماعی است .
بنابراین انواع کنش اجتماعی که در گروه ها و سازمانهای رسمی رخ می دهد در حوزه مطالعه جامعه شناختی قرار می گیرند . دلایل توجه به زمینه های مختلف : محققان سازمان با توجه به علایق گوناگون و از دیدگاه های مختلف مباحث متفاوتی را در سازمان مورد توجه و مطالعه قرار داده اند . مباحث مورد توجه محققان معمولا موارد زیر بوده است : مطالعه ساختارهای بوروکراتیک و نتایج این ساختار برای سازمان و اعضاء آن سلسله مراتب اقتدار سازمان ادامه عوامل موثر در دگرگونی در بعد و شکل سازمان قدرت در سازمان شیوه های گوناگون سازماندهی و هماهنگی فعالیتها مهم ترین دلایل مطالعه سازمانها عبارتند از : روسای سازمانها و مدیران آن از مطالعه سازمان سود می برند . برای شناخت پدیده سازمانی به مطالعه سازمان می پردازند .
ادامه آشنایی با ساختار و کارکرد سازمانها برای مردمی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در طول زندگی با سازمانها سر و کار دارند . شناخت رفتار افراد در سازمانها با مطالعه ساخت و پویایی سازمانها افزایش می یابد .
اصطلاح انسان اجتماعی : نشانه شناخت اهمیت سازمان به عنوان یکی از عوامل اصلی اجتماعی شدن و ایجاد دگرگونی در شخصیت افراد است .
در سطح فردی مطالعه سازمانها : واحد تحلیل فرد است .
مطالعه اغلب به توصیف روابط متقابل بین عوامل روانشناختی و نقش های کاری محدود می شود .
در سطح گروه های کوچک مطالعه سازمانها: انسجام گروهی

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت جامعه شناسی سازمانها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد