حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره انواع تورمورهای بدخیم و خوش خیم

اختصاصی از حامی فایل پاورپوینت درباره انواع تورمورهای بدخیم و خوش خیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره انواع تورمورهای بدخیم و خوش خیم


پاورپوینت درباره انواع تورمورهای بدخیم و خوش خیم

فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 16 صفحه

 

 

 

 

پاتولوژی

اندازه تومورcm 2تا25است.

ازکورتکس منشا می گیرد وتمایل به رشدبه طرف بافت پری نفرتیک دارد.

ظاهر تومور زرد تا نارنجی است (به علت مقادیر زیاد لیپید)

سودوکپسول دارد

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره انواع تورمورهای بدخیم و خوش خیم

جزوه و خلاصه مدیریت کایزن و مولفه های آن - مدیریت - word

اختصاصی از حامی فایل جزوه و خلاصه مدیریت کایزن و مولفه های آن - مدیریت - word دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه و خلاصه مدیریت کایزن و مولفه های آن - مدیریت - word


جزوه و خلاصه مدیریت کایزن و مولفه های آن - مدیریت - word

جزوه و خلاصه مدیریت کایزن و مولفه های آن برای رشته مدیریت با فرمت word و شامل 16 صفحه

 

"عناوین سرفصلها"

1- مقدمه

2- مدیریت گرایی و شهروندی

3- معرفی کایزن 

4- تاریخچه کایزن در ایران

5- مفاهیم اصولی کایزن

6- کایزن و مدیریت

7- تاکید بر فرآیند بجای تاکید بر نتیجه و هدف

8- پیروی از چرخه ها

9- اولویت بخشی به کیفیت

10- اظهار نظر بر اساس آمار و داده های صحیح

11- مشتری را فرایند بعدی قلمداد کردن

12- سیستم های اصلی کایزن

13- مدیریت کیفیت فراگیر

14- سیستم تولید به هنگام

15- نگهداری و تعمیر فراگیر

16- گسترش خط مشی ها در تمام سطوح سازمان

17- سیستم پیشنهادها

18- فعالیت حلقه های کوچک کنترل کیفیت

19- اصول بیست گانه مدیریت در کایزن  

20- منابع


دانلود با لینک مستقیم


جزوه و خلاصه مدیریت کایزن و مولفه های آن - مدیریت - word

راه‌هایی برای بهبود وب‌سایت‌ تجاری[1]

اختصاصی از حامی فایل راه‌هایی برای بهبود وب‌سایت‌ تجاری[1] دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 19

 

راه‌هایی برای بهبود وب‌سایت‌ تجاری[1]

 

 چکیده

 مقاله‌ حاضر چارچوبی برای تحلیل و دسته‌بندی ویژگی‌های طرح یک وب‌سایت در قالب ماتریسی از کارکردهای کسب‌‌وکارانه در برابر ارزش‌های مورد نظر مشتریان- ارائه می‌کند. این چارچوب, زمینه‌ساز ایجاد طرحی برای یک وب‌سایت تجاری است که کلیه‌ جنبه‌های دخیل در داد و ستد را شامل می‌شود. همچنین مثال‌هایی از ویژگی‌های وب بیان می‌شوند که از نظر مشتریان یا بازدیدکنندگان باید مورد ارزیابی قرار گیرند. از آنجا که ممکن است دیدگاه مشتریان با دیدگاه شرکت متفاوت باشد, آن دسته از ویژگی‌های وب در این چارچوب انتخاب شده‌اند که با  ارزش‌های موردنظر مشتریان، رابطه‌ مستقیم دارند؛ ویژگی‌هایی که فقط مزایای راهبردی را برای شرکت به همراه دارند ولی برای مشتریان, ناملموس‌اند، کاملا کنار گذاشته شده‌اتد.کلیدواژه‌ها: بازاریابی الکترونیکی، وب‌سایت تجاری، ویژگیها، مدل 1. مقدمه«دونا ال. هافمن» و دیگران وب‌سایت‌های تجاری را به شش دسته‌ مجزا تقسیم می‌کنند (Hoffman et al., 1995): ویترین برخط محصولات[2]، حضور در اینترنت[3]، محتوایی[4]،‌ تفریحی[5]، مهیج[6]، عامل‌های جستجوگر[7].در مقایسه با دیگر طبقه‌بندی‌ها، سایت‌هایی که صرفاً برای حضور در اینترنت طراحی شده‌اند دارای ساختار ساده‌تری هستند. اگرچه بسیاری از این سایت‌ها همراه با ابرپیوندها[8] و صفحات وب چندرسانه‌ای هستند اما غالباً یک بروشور سازمانی دیجیتالی‌شده می‌باشند که برای ارائه‌ آگهیهای ثابت یا نشان‌دادن مشخصات و نشان‌های یک شرکت به کار می‌روند (Hoffman, et al.,1995; Vedder,et al., 1997).بسیاری از شرکت‌ها فقط به راه‌های ورود آسان به اینترنت علاقه‌مند می‌باشند. بسیاری ازگزارش‌ها، مانند گزارش «ریجینز» (Riggins, 1999)، نشان می‌دهند که شواهد زیادی در مقایسه با مؤسسات تجاری سنتی, وجود ندارد که ثابت کند گردش نقدی شرکت‌هایی که محصولات خود را در وب عرضه می‌کنند، بهتر است. این تحقیقات نشان می‌دهند که خرید از طریق اینترنت هنوز در مراحل ابتدایی آن است. طبق یکی از تحقیقات انجام‌گرفته با نام «دهمین پیمایش کاربران اینترنت», (GVU's, 1998) توسط «مرکز به‌کارگیری, تجسم,  و گرافیک»[9]، 42% از پاسخ‌دهندگان این تحقیق, کم‌تر از یک بار در ماه از یک فروشنده‌ اینترنتی خرید می‌کنند. پیمایش جمعیت‌شناختی مشابهی توسط «رسانه‌ نیلسن و شبکه‌ تجاری[10]» (Khudairi,1999) نشان می‌دهد که در آوریل سال 1999 تنها 2/18 میلیون خریدار اینترنتی در مقایسه با 92 میلیون کاربر اینترنت در آمریکای شمالی وجود داشته است.درصد خریداران اینترنتی با نرخ اندکی رو به افزایش است و در عین حال تأثیر فزاینده‌ تعداد جمعیت رو به افزایش کاربران اینترنت، چه‌بسا بر درآمد صاحبان کسب و کار اینترنتی بیفزاید. موفقیت اعجاب‌انگیز سایت شرکت «آمازون»[11] (Amazon, 1998) و شرکت رایانه‌ای «دِل»[12] (Dell computer, 1998) حکایت از وجود چنین فرصت‌هایی دارد. مثلاً شرکت رایانه‌ای «دِل» طبق گزارش 16 جولای, در یک سال گذشته 9/19 میلیارد دلار درآمد داشته است.مزایای استفاده از تجارت ای4نترنتی,  فریبنده است, اما صِِِِِِِِرف شروع به کسب و کار از طریق اینترنت, لزوماً مزیت رقابتی به همراه نمی‌آورد. بنابراین یک سایت تجاری باید با دقت طراحی شود؛ اگرچه «اسکلوسر» و «کانفر» بیان می‌کنند (Siu & Kirby, 1998) که: بسیاری از وب‌سایت‌ها, ویژگی‌هایی را که موجب بهره‌برداری از امکانات منحصر به فرد اینترنت می‌گردد دارا نیستند و فاقد ابزارهای مسیریابی هستند که به بازدیدکنندگان کمک می‌کنند آن سایت را پیدا کنند و ویژگی‌های سودمند آن را ارزیابی نمایند؛ دیگر رسانه‌های تبلیغی (مثلاً رسانه‌های چاپی) بندرت با راهبردهای بازاریابی برخط, تلفیق  می‌شوند.یک صفحه‌ وب, شبکه‌ای از متن، گرافیک و ... را تشکیل می‌دهد که هریک از آن‌ها باید دربردارنده‌ یک یا چند هدف مشخص که بخشی از راهبرد شرکت هستند, ‌باشد. به منظور تعیین ویژگی‌های مهمی که به موفقیت یک کسب و کار خاص کمک می‌کنند، لازم است یک رابطه‌ نظری بین ویژگی‌های وب و جهت ]کلی[ توسعه‌ وب‌سایت شرکت برقرار شود. چارچوبی که در اینجا ارائه می‌گردد، یک ساختار شبکه‌ای است که موقعیت هر ویژگی مورد استفاده در وب‌سایت را نشان می‌‌دهد. این مقاله به طرح دیدگاه‌های مشتریان, که عموماً توسط طراحان فنی وب نادیده گرفته می‌شوند، می‌پردازد.  2. وب‌سایت چگونه باید ایجاد شودپیمایش «فهر» و «تاول» (Feher & Towell, 1997) نشان می‌دهد که در یک کسب و کار, فناوری وب ‌باید در چهار مرحله مورد اصلاح و استفاده قرار گیرد:1. شناسایی و سرمایه‌گذاری اولیه,2. آزمایش و انتشار, 3. کنترل این انتشار,4. انتقال گسترده‌ فناوری.همانند بسیاری دیگر از نظریه‌های مرحله‌بندی (مثلاً مراحل رشد شرکت‌های کوچک, بیان شده توسط «چرچیل» و «لیویز» (Churchill & Lewis, 1983) «فهر» و «تاول» اعتقاد دارند که به منظور کاهش مشکلات، روش پیاده‌سازی فناوری وب باید گام به گام باشد (Meeker & Pearson, 1997).«فردریک ریگینز» (Rowley, 1996) تعدادی از وب‌سایت‌های خرده فروشی‌ها را مورد مطالعه قرار داد و ویژگی‌هایی را که موجب رونق کسب و کار از طریق برقراری ارتباط موفق می‌گردد,  در پنج گروه طبقه‌بندی نمود:1. ایجاز در وقت,2. غلبه بر محدودیت‌های جغرافیایی,3. تجدید ساختار روابط,4. تعامل شرکت با مشتریان, 5. توان بالقوه برای عرضه‌ خدمات / محصولات جدید.این موارد بسترهایی را که فناوری وب را می‌توان در آن‌ها به کار برد, نشان می‌دهند. اما ویژگی‌های اشاره‌شده توسط «ریگینز» از دیدگاه شرکت مطرح شده‌اند و ممکن است با ارزش‌های مورد نظر مشتری، متفاوت باشند. برای استفاده از وب، یک شرکت باید فرصت‌ها یا مزایایی را که با استفاده از وب‌سایت به دست می‌آورد، شناسایی نماید. اگرچه این مزیت‌ها در مطالعات مختلف مورد بررسی قرار گرفته‌‌اند (Hamill, & Gregory, 1997; Lederer et al., 1997), اما کوشش اندکی در جهت تحلیل این مزیت‌ها در رابطه با کارکردهای متفاوت کسب و کارها صورت گرفته است. مثلاً « هامیل» و «مانگارین[13]»  با توجه به  نظریه‌ سه راهبرد «پورتر» که شامل رهبری هزینه[14]، تفکیک[15],  و تمرکز[16] می‌باشد,


دانلود با لینک مستقیم


راه‌هایی برای بهبود وب‌سایت‌ تجاری[1]

دانلود پاورپوینت انواع مداد

اختصاصی از حامی فایل دانلود پاورپوینت انواع مداد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت انواع مداد


دانلود پاورپوینت انواع مداد

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 9 صفحه

1 انواع مداد مداد ابزاری برای نوشتن، طراحی و نقاشی است و در انواع گوناگونی وجود دارد.
بنام خدا بخش خارجی مدادها معمولا از چوب یا کاغذ ساخته شده می‌شود و درون آن مغزیِ مداد که بخش استوانه‌ای شکل و باریکی است قرار می‌گیرد.
این مغزی از ماده سیاهی به نام گرافیت یا مواد رنگی به همراه ترکیبات دیگر تشکیل می‌شود. ساختار درونی مداد 4 درصد حدودی مواد ساختاری مداد در سالهای ۱۵۰۰ میلادی بود که معادن گرافیت در منطقه گری ناتز شهر کامبریا در انگلستان کشف شد.
دولت انگلستان به خاطر کاربرد گرافیت در توپ‌های جنگی از این معادن بهره برداری می‌کرد.
اما مردم منطقه از گرافیت برای علامت زدن قایق‌هاشان بهره می‌بردند که همین مساله باعث قاچاق آن به عنوان جسمی برای علامت زدن شد. تاریخچه مداد مداد 5 کاربرد مداد مداد ابزاری برای نوشتن، طراحی و نقاشی است و در انواع گوناگونی وجود دارد.
در فارسی مداد به معنای مرکّب تحریر بوده و در متون کهن همین معنا را می دهد.
درجه مداد یکی از مزایای مغزی مداد که با خاک رس و گرافیت وجود می آید این است که میتوان آن را با درجات مختلف سختی و نرمی یا سیاهی ساخت ..
ساختار مداد بخش خارجی مدادها معمولا از چوب یا کاغذ ساخته شده می‌شود و درون آن مغزیِ مداد که بخش استوانه‌ای شکل و باریکی است قرار می‌گیرد.
این مغزی از ماده سیاهی به نام گرافیت یا مواد رنگی به همراه ترکیبات دیگر تشکیل می‌شود. کشف مداد در سال ۱۵۶۰ میلادی یک زن و شوهر ایتالیایی با قرار دادن یک تکه گرافیت میان دو تکه چوب سرو اولین مداد به شکل امروزی را اختراع کردند.
کلیک کنید تاریخچه مداد 6 در سالهای ۱۵۰۰ میلادی بود که معادن گرافیت در منطقه گری ناتز شهر کامبریا در انگلستان کشف شد.
دولت انگلستان به خاطر کاربرد گرافیت در توپ‌های جنگی از این معادن بهره برداری می‌کرد.
اما مردم منطقه از گرافیت برای علامت زدن قایق‌هاشان بهره می‌بردند که همین مساله باعث قاچاق آن به عنوان جسمی برای علامت زدن شد.در سال ۱۵۶۰ میلادی یک زن و شوهر ایتالیایی با قرار دادن یک تکه گرافیت میان دو تکه چوب سرو اولین مداد به شکل امروزی را اختراع کردند.
پس از ابتکار خانواده ایتالیایی در قرار دادن گرافیت میان چوب این ایده تاکنون با اندکی تغییر به عنوان ایده اصلی طراحی مداد به کار گرفته شده است.کسی به طور قطع نمی تواند بگوید اولین ابزار نوشتن چه زمانی اختراع شد.به همین دلیل در سال ۱۵۶۴ در انگلستان کشفی در این مورد صورت گرفت و انگلستان را زادگاه مداد امروزی ساخت.داستان از این قرار بود که عابری ناشناس تکه هایی از ماده ای سیاه و درخشنده را که به ریشه های درخت چسبیده بود،پیدا کرد.این ماده قابلیت نوشتن داشت.ماده ی کشف شده که نوعی کربن بود،گرافیت نام داشت.
کاربرد مداد 7 مداد ابزاری برای نوشتن، طراحی و نقاشی است و در انواع گوناگونی وجود دارد.
در فارسی مداد به معنای مرکّب تحریر بوده و در متون کهن همین معنا را می دهد.
بخش خارجی مدادها معمولا از چوب یا کاغذ ساخته شده می‌شود و درون آن مغزیِ مداد که بخش استوانه‌ای شکل و باریکی است قرار می‌گیرد.
این مغزی از ماده سیاهی به نام گرافیت یا مواد رنگی به همراه ترکیبات دیگر تشکیل می‌شود.مدادتراش، مدادپاک‌کن و کاغذ از دیگر

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت انواع مداد

زبانهای برنامه نویسی

اختصاصی از حامی فایل زبانهای برنامه نویسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 20

 

تاریخچه ویژوال بیسیک .NET

ویژوال بیسیک .NET توسعه یافته BASIC می باشد. BASIC توسط پروفسور John Kemeny و Thomas Kurtz از کالج Dartmouth برای نوشتن برنامه های ساده ایجاد شد و این طراحی از اواسط دهه 1960 آغاز گردید.

هدف از BASIC اولیه, آموزش برنامه نویسی بود. BASIC توسط انواع متفاوتی از کامپیوترها مورد استفاده قرار گرفت و سرمشق سایر زبان ها شد. با توسعه واسط گرافیکی کاربر (GUI) توسط میکروسافت, در اواخر دهه 1980 و اوایل 1990 بیسیک تکامل تدریجی خود را به سوی ویژوال بیسیک انجام داده بود که توسط گروه میکروسافت در سال 1991 انجام پذیرفت. در زمانیکه ویژوال بیسیک در مرحله ظهور بود, توسعه برنامه های کاربردی تحت ویندوز میکروسافت عملی طاقت فرسا بود. با آمدن ویژوال بیسیک ایجاد برنامه های کاربردی تحت ویندوز بسیار آسان شد.

ویژوال بیسیک زبان برنامه نویسی میکروسافت ویندوز است. برنامه های ویژوال بیسیک در محیط توسعه یافته مجتمع (IDE) طراحی و ساخته میشوند. IDE به برنامه نویس این اجازه را می دهد که برنامه های خود را به صورت مناسب و راحت ایجاد, اجرا و خطا یابی کند. پردازش مربوط به تولید سریع یک نرم افزار کاربردی را اغلب RAD (Rapid Application Development) می نامند.

ویژوال بیسیک یکی از زبانهای RAD بوده و بطور وسیعی در دنیا مورد استفاده می باشد. ویژوال بیسیک .NET مشتق شده از زبان برنامه نویسی BASIC است. ویژوال بیسیک خصیصه های متمایز کننده تری نسبت به سایر زبان ها برنامه نویسی دارد مانند واسط گرافیکی کاربر, رسیدگی به رویداد (event handling), دسترسی به .Win32 API ویژگی های شیی گرا, رسیدگی به خطا, برنامه نویسی ساخت یافته و سایر موارد.

زبان ویژوال C

این زبان کامپایلر قدرتمندی است که بااستفاده ازآن میتوان برنامه های بزرگ وپیچیده رادر زمان اندکی ایجاد کرد . محیط ویژوال C + + محیط یکپارچه ای است که درآن میتوان برنامه را ایجاد,ترجمه,اجرا وعیب یابی کردبه عبارت دیگر پکیج C+ + حاوی مولفه هایی مانند ویراستار,کامپایلر,پیوند دهنده,برنامه های سودمند ,عیب یاب وسایرابزارهایی است که برای طراحی برنامه در محیط WINبکار می روند.

محیط توسعه پکیج C بنام DEVELOPER STUDIOاست که آنرابه اختصار محیط توسعه می نامیم تمام ابزارهای دیگر ویژوال C + +را جامعیت می بخشدوبه برنامه نویس اجازه میدهدتا فرایند توسعه برنامه را از طریق پنجره ها, کادرهای محاوره ای ,منوها,نوارهای ابزار,کلیدهای میانبروماکروها ببیندوکنترل کندیعنی این محیط همانندیک اتاق کنترل است.

انواع فایلهادر ویژوال C

فایل محیط برنامه(DSW ) :این فایل برای نگهداری محیط کاری پروژه بکار می رود.

فایل برنامه: برای نگهداری برنامه ویژوال C + + بکار میرود.

فایل ( HEADER) : آنرافایل سرایندمی گویند که محتویات آنهادربرنامه های دیگر قابل استفاده است .

فایل بیت نگاشت( BMP): برای نگهداری تصاویر (BMP ) بکار می رود .

فایل ایکن (ICO ) :برای نگهداری ایکن.

فایل ترجمه شده (OBJ): پس از کامپایل کردن در برنامه ایجاد می شودوحاوی دستورات ماشین است .

فایل اجرائی (EXE ): حاوی برنامه اجرایی است .

فایل اکتیوایکس(OCX) : برای نگهداری اکتیوایکسهای ویژوال C++بکار میرود.

اکتیوایکس قلب محاسبات توزیع شده مایکرو سافت است که کامپیوتر مارا در اینترنت واینترانت قرار می دهد.

ویژوال بیسیک 6

این برنامه در برگیرنده ابزارهای متعددی است که با همکاری یکدیگر امکان توسعه برنامه های کاربردی را فراهم می آورند. این ابزارها به کاربر امکان می دهند تا بطور کامل از ظاهر برنامه خود به هنگام اتمام آن اطلاع یابد, چرا که این زبانها تازمانی که برنامه بطور کامل به پایان نرسیده باشد ظاهر برنامه را به نمایش در نمی آورد.

ویژوال بیسیک بسرعت در حال تبدیل شدن به یکی از اصلی ترین زبانهای برنامه نویسی کاربردی است در حالیکه رقیبان آن مانند POWER BUILDER بسختی در تقلا هستند تا فاصله خود را با ویژوال بیسیک حفظ کنند.

با ارائه هر نسخه جدید توسط ماکروسافت قابلیتهای VB به توسعه دهندگان امکان ایجاد برنامه های کاربردی تطبیق پذیرتر میدهد.

VB5در واقع چاشنی انفجاری در بازار کنترلهای اکتیوایکس بودو VB6توازنی مابین DTMLوتوسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر COM ایجاد کرد.

نظری اجمالی بر delphi

دلفی بسته نرم افزاری نسبتا" جدیدی می باشد که به جهان کامپیوتر عرضه شد وامکانات برنامه نویسی پیشرفته و قدرتمندی را برای استفاده کنندگان سیستمهای کامپیسوتری به ارمغان آورده , مترجم سریع وقدرتمند آن امکان ترجمه سریع برنامه ها را فراهم آورده .

دلفی یکی از پرکاربردترین زبانهای موجود در دنیای نرم افزار است که امروزه در زمینه های مختلفی از جمله برنامه های گرافیکی , چندرسانه ای ,پایگاه داده ها ,و… بخوبی از آن استفاده می شود .

ویرایشهای مختلق دلفی 

 1-STANDARD

2- PROFSSIONAL 

3- ENTERPRISE

که هر کدام دارای امکانات وویژگیهای خاصی بوده و برای مقاصد خاصی طراحی شده اند.

اما همه آنها دارای ویژگیهای مشابه ومشترکی نیز هستند و می توانند برای مقاصد عمومی مورد استفاده قرار گیرند.

برنامه نویسی شئ گرایی که در دلفی وجود دارد مجموعای است از عبارات شئ گرا که در پاسکال استاندارد تعبیر شده و به آن object pascal گفته میشود.

ویژوال فاکس پرو

این برنامه همان فاکس پرو است که بجای تحت dos بودن تحت win است ,یک محیط شئ گرای قدرتمند است وبرای ساخت بانک اطلاعاتی وبرنامه های کاربردی بکار میرودو همه


دانلود با لینک مستقیم


زبانهای برنامه نویسی