حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی : چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

اختصاصی از حامی فایل اقدام پژوهی : چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی : چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود


اقدام پژوهی : چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:17

چکیده

با توجه به رشد روز افزون وسایل الکترونیکی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرمیهای جذاب ودرهمه زمینه ها چه ازنظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی وکاربرد های گوناگون بخصوص بازیهای خیلی جذاب سرم کننده واز طرفی سرگرمی اینترنتی خود مزید بر علت که باعث افت تحصیلی ویا ممکن است باعث رشد گردد پس بنابراین باید در این مورد کنترل و مدیریت کرد تا ازاین به نحو مطلوب استقاده شود

تشکر و قدردانی

باتشکر فراون از   کسانی را که من را در اجرای این پژوهش یاری کردند و از خداوند برای این افراد بخصوص استاد ارجمندم جناب آقای غفاریان که با راهنمایی های بی دریغ خود به من در این امر کمک کردند ، توفیق روز افزون طلب  کنم.

مقدمه

بازی های کامپیوتری نیاز به منطق، حافظه، مهارت های حل مساله، تجسم و اکتشاف دارند و لازمه این بازی ها دستکاری اشیاء با ابزارهای الکترونیکی و فهم بازی به مثابه سیستم پیچیده است.

تحلیلگران بازیهای کامپیوتری بر این عقیده اند که بازیها بدون مشکل نیستند به ویژه اینکه معمولا فراهم آوردن همه مشخصات بازی های خوب کامپیوتری در یک بازی مشکل است. بازی ممکن است خیلی آسان و یا خیلی سخت باشد و در هر دو صورت ایجاد انگیزه  نکند و گاه بازی از حیث زمان طولانی است و این با محدودیت های برنامه درسی تناسبی ندارد.

مساله دیگر محتوای اکثر بازی هاست که زمینه های خشونت را با خود به همراه دارند و امکان انتقال این نقش هارا به دنیای واقعی ایجاد می کنند.

توصیف وضعیت موجود  توصیف مدرسه :

مدرسه ما در منطقه تبادکان دارای 8کلاس دردو نوبت 16کلاس دایر ویک مدیر و4 معاون ودارای پرسنل متخصص و متاسفانه بدون تجهیزات آزمایشگاهی وکارگاهی می باشد واز فضایکمی برخورداراست وبا توجه به اینکه دراین منطقه محرومیت حاشیه نشینی دراینمدارس مشکلات فراوانی وجود دارد .ازجمله فقر فرهنگی اقتصادی  که متاسفانه این دانش آموزان پس از گذراندن دوره راهنمایی یاترک تحصیل کرده ویا پس از یکی دوسال از تحصیل باز می مانند که عوامل زیادی  ماثر است از جمله بازیهای کامپیوتریک که درذیل توضیح خواهم داد: 

بیان مسئله

ایجانب با این مسۀله ومشکل مواجه شده ام  وازاین موضوع رنج می برم ومیخواهم این مشکلرا حل کنم انشاالله که باید مراقبت ودقت وظرافت وترفند مناسب را بکار برد.

از زمانیکه دانش آموزم به بازیهای کامپیوتری مشغول وسرگرم شده هم مطالعه  کمتر شده وهم

از ورزش باشگاه را ترک نموده


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی : چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد