حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله آموزش بزرگسالان

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله آموزش بزرگسالان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آموزش بزرگسالان


دانلود مقاله آموزش بزرگسالان

دسته بندی : آموزشی _ تاریخ و ادبیات ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...
واحد گرگان عنوان: آموزش بزرگسالان.
فهرست مطالب.
مقدمه 1 وضعیت آموزش در آغاز قرن بیستم 2 افزایش تقاضا برای آموزش 2 گستره برداشت ها 4 تعریف آموزش بزرگسالان 4 تعریف مورد نظر ما 4 آموزش غیر رسمی 4 تعریف آموزش غیر رسمی 5 ویژگیهای آموزش غیر رسمی 5 آموزش مداوم 6 تعریف آموزش مداوم 6 آموزش مادام العمر (Life long Education) 6 سوادآموزی یا آموزش سواد 7 برخی هدف‌های ویژه آموزش بزرگسالان 8 آموزش بزرگسالان 9 مفاهیم بزرگسالی 10 ویژگی‌های روان شناختی بزرگسالان 12 ظرفیت یادگیری بزرگسالان 12 نقش انگیزه در یادگیری بزرگسالان 13 انگیزه و تصور فرد از خود 13 عوامل مؤثر در تصور فرد از خود 13 تاثیر دوگانه اضطراب و هیجان در یادگیری 14 عوامل فرهنگی و یادگیری بزرگسال 14 توصیه‌های مهم 14 روش‌های آموزش بزرگسالان 14 روش ها از دیدگاه اول 15 مفاهیم بی سوادی 15 روشهای آموزش بزرگسالان 16 عوامل مؤثر در انتخاب روش ها 17 انتخاب و به کارگیری روش 17 روشهای مؤثر از جهت عملی 17 نحوه یافتن روش مناسب یاددهی - یادگیری 19 برنامه ریزی آموزش بزرگسالان 19 برنامه ریزی آموزش بزرگسالان 20 تفاوت برنامه ریزی آموزش بزرگسالان 20 راهبردهای برنامه در آموزش بزرگسالان 21 فلسفة آموزش بزرگسالان 21 نتیجه گیری: 23 منابع و مواخذ: 24 مقدمه.
مطالعه آموزش بزرگسالان مرتباً اهمیت بیشتری می‌یابد، زیرا آموزش حرفه‌ای مربیان بزرگسالان در بریتانیای کبیر و دیگر کشورها جهان روندی رو به افزایش دارد؛ اما تعداد معدودی از کنتاب‌های موجود دانشجویان را با زمینه‌ای گسترده‌تر از این موضوع آشنا می‌سازد.
تامین آموزش و پرورش برای بزرگسالان بدان سبب ضرورت دارد که انسان‌ها و جامعه کنونی ما وضعیت خاصی دارد.
در جامعه ملاحظات متعددی وجود دارد که باید به آن توجه کرد.
از آن جمله می‌توان به تغییرات سریع اجتماعی و فرهنگی، منسوخ شدن دانش فنی بدان دلیل است که اگر افراد با این دانش کار کنند، نمی‌توانند پیشرفت نمایند.
افزایش اوقات فراغت و افزایش عده کسانی که به سن کهنسالی می‌رسند و لزوم تلاش برای رسیدن به جامعه‌ای مردمی اشاره کرد.
افزون بر اینکه انان نیاز اساسی به یادگیری دارد، مادام العمر در حال یادگیری است و تامین آموزش و پرورش در تمام طول حیات او وسیله‌ای برای ارضای این نیاز اساسی است.
آموزش بزرگسالان را نباید یک آموش تجملی برای معدودی انسان استثنائی دانست.
همچنین نمی‌توان آن را موضوعی تلقی کرد که فقط زمان کوتاهی از اوایل جوانی انسان را شامل می‌شود، بلکه باید آن را یک ضرورت همیشگی ملی و یک بخش ناگسستنی از تمدن انسان دانست و به همین امری همگانی و مادام العمر است (اسمیت، 1999).
کاملاً عادی است که بگوییم آموزش و پرورش نباید در هنگام فراغت از تحصیل انسان متوقف شود.
عادی بودن این نکته در آن است که هدف سازمان مدرسه، اطمینان از ادامه یادگیری با سازماندهی توانایی‌هایی است که انس

تعداد صفحات : 27 صفحه

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن مقاله میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین ،فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آموزش بزرگسالان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد