حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد تجارت الکترونیک

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد تجارت الکترونیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تجارت الکترونیک


تحقیق در مورد تجارت الکترونیک

مقاله کامل بعد از پرداخت وجه

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 228

 

مقدمه

نظر به توسعه گسترده و روز افزون تجارت الکترونیک در جهان امروز ضرورت پرداختن به این زمینه در کشور ما به شدت احساس می شود یکی از فعایت هایی که در این زمینه می توان به آن پرداخت ایجاد سایت های معامله با توجه به نیاز های بومی کشور می باشد . هدف ما از ایجاد این سایت طراحی و پیاده سازی یک نمونه سفارشی شده برای عرضه کالا و پاسخگویی به تقاضای مشتریان بوده است .

این سایت به صورت یک واسطه بین فروشنده و خریدار عمل می کند ین ترتیب که فروشدگان کالاهای خود را به سایت معرفی می کنند پس از تایید توسط مدیریت سایت و دریافت کالا از فروشنده توسط ما ، کالا نمایش داده می شود و خریداران می توانند کالای مورد نظر را جستجو کرده و در صورت تمایل خرید انجام دهند.

مبانی دا ت نت

 دات نت ، پلات فرم جدید ماکروسافت بمنظور تحقق نظریه : " نرم افزار بعنوان سرویس " ، است . دات نت یک محیط پیاده سازی است که بکمک آن می توان اقدام به ایجاد و بکارگیری نرم افزار و نسل جدیدی از عناصر موسوم به " سرویس های وب "، نمود. تمامی محصولات اصلی ماکروسافت از ویژوال استودیو دات نت تا ویندوز و نهایتا" مجموعه آفیس ، متاثر از پلات فرم فوق شده و خواهند شد. دات نت به پیاده کنندگان این امکان را خواهد داد که با زبان برنامه نویسی مورد علاقه خود ، اقدام به پیاده سازی برنامه ها نمایند. ویژگی ( پتانسیل ) فوق از طریق معرفی CLR)Common Language Runtime )، میسر شده است . در این مقاله قصد داریم به بررسی دات نت پرداخته و پتانسیل ها و قابلیت های آن را تشریح نمائیم.
در جولای سال 2000 ، شرکت ماکروسافت در کنفرانس پیاده کنندگان حرفه ای (PDC ) در شهر Orlando ایالت کالیفرنیا ، جزئیات بیشتری از نسل جدید پلات فرم خود ( دات نت ) بمنظور پیاده سازی برنامه های ویندوز و اینترنت را در اختیار علاقه مندان خصوصا" پیاده کنندگان نرم افزار قرار داد . محوریت ابتکار فوق ، بر فریمورک دات نت استواربوده ونشاندهنده یک پلات فرم مناسب بهمراه کتابخانه های کلاس گسترده ای است که پتانسیل های متعددی را در اختیار قرار می دهد. یکی از نکات قابل توجه در پلات فرم فوق،استفاده از XML و SOAP بمنظور ارتباط بین نرم افزارها ی موجود در اینترنت ( نرم افزارهای مبتنی بر وب ) ، است. در این راستا مجموعه ای از محصولات مبتنی بر سرویس دهنده با نام سرویس دهندگان Enterprise دات نت، مطرح که بمنزله نسل جدیدی از محصولات Backoffice ماکروسافت، می باشند.  

فریمورک دات نت ، مدلی کاملا" جدید بمنظور برنامه نویسی و بکارگیری نرم افزار را ارائه نموده است. "بیل گیتس "، در سخنرانی خود در PDC ، بدین نکته اشاره داشتند که در هر پنج تا شش سال ما شاهد یک تحول عمده در رابطه با پیاده سازی نرم افزار بوده ایم . آخرین موارد در این زمینه به سوئیچ از DOS به ویندوز در سال 1990 و گذر از پیاده سازی شانزده بیتی به سی و دو بیتی ( از ویندوز widows 3.x به ویندوز NT/95 ) در اواسط دهه 90 میلادی ، است.
با معرفی دات نت در PDC ، پیاده کنندگان آن را معماری مناسبی برای پیاده سازی نرم افزار ( برنامه های Desktop و برنامه های وب ) مشاهده نمودند . ویژوال استودیو دات نت ، اولین محصول مبتنی بر دات نت ماکروسافت بوده که در سال 2001 در اختیار علاقه مندان قرار گرفت . اهمیـت دات نت برای ماکروسافت تا بدین حد است که در سال 2001 ، بیش از هشتاد درصد منابع بخش تحقیق و توسعه این شرکت در رابطه با آن صرف شده است . زبان سی شارپ ، که زبانی جدید برای برنامه نویسی در دات نت است بعنوان زبان استاندارد برای پیاده سازی داخلی در شرکت ماکروسافت پذیرفته شده است .

یک پلات فرم مناسب برای آینده

دات نت، اولین پلات فرم طراحی شده از صدر تا ذیل با در نظر گرفتن واقعیتی با نام اینترنت است . دات نت از یک ماشین مجازی خاص در این زمینه استفاده می نماید . ماهیت ماشین مجازی فوق ، بگونه ای است که از API ویندوز فاصله و در این رابطه از یک کتابخانه کلاس استفاده می نماید که می توان به جرات این ادعا را داشت که تاکنون نظیر آن ، ایجاد نشده است . امکان استفاده از زبانهای متعدد برنامه نویسی ، وجود خواهد داشت .معماری دات نت ، امکان ارتباط بین زبانها را بسادگی فراهم خواهد کرد .دات نت ، یک رویکرد جدید در رابطه با پیاده سازی نر م افزار را مطرح نموده است . نگاه به دات نت ، عمدتا" بصورت سیستم های توزیع شده است. با استفاده از XML ،امکان اجرای توابع بر روی کامپیوترهای متفاوت یک سازمان ویا جهان فراهم و جلوه ای زیبا در همیاری بمنظور اجرای یک برنامه ، به نمایش در خواهد آمد. از این منظر ، سیستم ها از سرویس دهندگان تا سیستم های بدون کابل ، قادر به اشتراک پلات فرم عمومی یکسانی خواهند بود . با استفاده از نسخه های دات نت که برای تمام آنها در دسترس خواهد بود، امکان ارتباط مناسب آنها با یکدیگر فراهم خواهد شد. دات نت ، بمنظور طراحی و پیاده سازی برنامه های سنتی نیز راهکارها و امکانات مناسبی را ارائه تا از این طریق امکان پیاده سازی و بکارگیری این نوع از نرم افزارها ، بسادگی انجام گیرد . برخی از تکنولوژی ها ی ارائه شده در دات نت نظیر فرم های ویندوز، تلاشی در این راستا است .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تجارت الکترونیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد