حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد ویروی کش nod 32

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد ویروی کش nod 32 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 42

 

همکاری با محسن   

۰۳ مهر ۱۳۸۶

 

یکی از مشکلاتی که تقریبا صد در صد کاربران با آن مواجهند،ویروسی شدن کامپیوتر آن هاست.همه ما با ویروس های مختلف برخورد کرده ایم.ویروس هایی در انواع مختلف مانند:تروجان ها ، بلاستر ها و  کرم ها.مخصوصا این نوع آخری اثراتی به مراتب مخربتر از بقیه دارد.احتمالا شما کاربران عزیز با ویروسی به نام new folder.exe برخورد کرده اید.این ویروس سیستم شما را به سرعت آلوده می کند..

و در نهایت چاره ای به جز تعویض ویندوز نخواهید داشت.ولی به شما کاربران این اطمینان را می دهیم که نگران نباشید!!چرا که ویروس یاب بسیار قدرتمندی وجود دارد که در برابر ویروس ها تهدیدی جدی شمرده می شود .

محصول بسیار قدرتمند کمپانی ESET یکی از جدیدترین و درعین حال محبوب ترین و قدرتمندترین ویروس کش های حال حاضر دنیاست که در همین چند سال اخیر عرضه ی خود به محبوبیت و کارایی بسیار فوق العاده ای دست یافته است . این ویروس کش قدرتمند با توانایی به روز رسانی فوق العاده ی خود قادر به شناسایی جدیدترین ویروس ها و مخرب ها، حقه ها و حملات رایانه ایست و محافظی بسیار امن برای هر سیستمی به شمار می رود .با سود بری از فن آوری نوینی که امکان شناسایی ویروس های جدید را بدون معرفی قبلی به دیتابیس و شناسایی هر فایل مشکوکی برای جلوگیری از خطرات احتمالی را به نرم افزار می دهد از قدرت بالاتری در شناسایی خطرات در مقایسه با ویروس کشهای مشابه بر خوردار خواهد بود .نرم افزار ضد ویروس NOD32، فراهم کننده یک محیط امن موازن در برابر تهدیدهایی است که رایانه شما را با خطر مواجه می سازند.ویروسها، کرمهای اینترنتی و یا دیگر خطراتی که از طریق ایمیل قصد آسیب رسانی به اطلاعات حیاتی موجود در سیستم عامل کاربران را دارند توسط ویروس یاب NOD32 بدور نگاه داشته می شوند.امروزه استفاده از شیوه های حرفه ای و جدید در شناسایی ویروسها توانسته است ضد ویروس NOD32 را به عنوان یکی از مناسبترین گزینه های موجود مطرح نماید. این برنامه تا کنون موفق به دریافت چندین جایزه و رتبه اول ویروس یاب های موجود در دنیا شده است.از جمله ویژگی های این آنتی ویروس میتوان به موارد زیر اشاره کرد :- سودبری از تکنولوژی برتر ThreatSense که موتور ضد خطری بسیار قدرتمندیست و از هر نوع حرکت مشکوک ویروس، مخرب،تروجان، جاسوس و ... مانند جلوگیری به عمل می آورد - مجهز به تکنولوژی Heuristic Analysis برای شناسایی ویروس های ناشناس جدید - سرعت بسیار بالا در شناسایی و نابودی آلودگی های سیستم - محافظت زنده از تمامی فایلها و پوشه ها و سیستم برای جلوگیری از ورود هر فایل آلوده ای به سیستم- پشتیبانی از تمامی پورت هایی که احتمال ورود و خروج فایل یا اطلاعات مضر از آنها وجود دارد مانند HTTP, POP3, SMTP- حذف ویروسها و آلودگی از فایلهایی که اجازه ی نوشته شدن در آنها وجود ندارد مانند DLL ها- توانایی آپدیت فوق العاده بالا و منحصر به فرد که به طور ساعتی دیتابیس با آخرین تهدید های روز آشنا می شود- سبک بودن فایلهای آپدیت روزانه که چیزی در حدود 50 کلیوبایت است که موجب به روز ماندن تمامی سیستم های مورد استفاده می شود- سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله XP , 2003 , 2000 , 98- سازگاری با ویندوز جدید مایکروسافت موسوم به ویندوز ویستا- و . . .  NOD32 دارای چند بخش اصلی برای کنترل و محافظت از سیستم می باشد :Antivirus MONitor - AMON- این قسمت همیشه در حال چک کردن سیستم و کنترل و نظارت بر روی فایل ها ، هارد و حافظه می باشد تا از ورود و اجرای ویروس ها جلوگیری کند.Internet MONitor - IMON- شما می توانید در تنظیمات برنامه تعیین کنید تا در هر زمانی که شما قصد دانلود فایلی را از اینترنت دارید ، آن فایل قبل از دانلود توسط Nod32 از لحاظ ویروس یابی چک شود در صورت تمیز بودن فایل آن را دانلود کنید.E-mail MONitor - EMON- این قسمت مربوط به کنترل نامه های دریافتی و ارسالی شما توسط نرم افزار outlook می باشد. به عنوان مثال اگر شما قصد ارسال نامه ای را دارید و آن نامه ویروسی باشد برنامه امضایی که شما آن را در قسمت تنظیمات EMON آماده کرده اید به انتهای نامه اضافه می کند. حتی شما به


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد ویروی کش nod 32
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد